Talanjur Pehe Voc. Mia A.J Cipt. Nindiet Ibaneza

Talanjur Pehe
Voc. Mia A.J
Cipt. Nindiet Ibaneza

Tabayang kesah itah manjalin cinta
Je melai hoang atei manjadi kenangan
Kasih dan sayang muh jatun bandingan
Dengan kakaren harta atau kemewahan

Jadi jahawen nyelu itah due pacaran
Hayak mangkeme pait dan manis hubungan
Mahalau are rintangan mahindar cobaan
Sayangku baya ikau je jadi dambaan

Masih aku mangganang
Je paling ikau nyinta
Ingat janji muh manampa aku bahagia

Tapi je salenga terjadi
Kesah cinta itah berubah jadi benci
Kasih dan sayang kuh je tercurah akam
Iluluh lenyuh hancur sia sia

Dia akan mungkin je sampai terjadi
Aku narima cintam je handue kali
Tapi ije je halajur aku balaku
Mudahan ketun due belum bahagia

Tabayang kesah itah manjalin cinta
Je melai hoang atei manjadi kenangan
Kasih dan sayang muh jatun bandingan
Dengan kakaren harta atau kemewahan

Jadi jahawen nyelu itah due pacaran
Hayak mangkeme pait dan manis hubungan
Mahalau are rintangan mahindar cobaan
Sayangku baya ikau je jadi dambaan

Masih aku mangganang
Je paling ikau nyinta
Ingat janji muh manampa aku bahagia

Tapi je salenga terjadi
Kesah cinta itah berubah jadi benci
Kasih dan sayang kuh je tercurah akam
Iluluh lenyuh hancur sia sia

Dia akan mungkin je sampai terjadi
Aku narima cintam je handue kali
Tapi ije je halajur aku balaku
Mudahan ketun due belum bahagia

Talanjur Pehe Voc. Mia A.J Cipt. Nindiet Ibaneza Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 komentar:

Posting Komentar